Open MenuBcе kатегории0Open Cart
Отслеживание и возврат за 14 дней | 250k + продуктов и 2m + запасных частей
Настройки сайта
Сайт (страна)
Cтрана доставки
язык
0
Ваша корзина пустаДобавьте продукт или
перейдите на главную страницу
Бесплатная доставка
на интернет-магазине заказов более 49€ (до 30 кг)
Логин
Cтать клиентом
searchПоиск
search

PRO BONUSS
это бонусная программа для постоянных клиентов Stokker.

Как участник программы, делая покупки в центрах Stokker или в интернет-магазине,
вы зарабатываете бонусные баллы
с помощью которых можете оплатить половину суммы счета.

КАК РАБОТАЕТ БОНУСНАЯ ПРОГРАММА?
Присоединяйтесь к бонусной программе StokkerPRO в центрах Stokker или в интернете
За каждые потраченные 30 евро получите 1 балл, или бонус в 1 евро.
Для этого при совершении покупок всегда используйте ID-карту.
Накопленными баллами можно оплатить до половины суммы счета.
Начни зарабатывать бонусные баллы

Kes saavad liituda StokkerPRO boonusprogrammiga?​

Stokker PRO boonusprogrammiga saavad liituda kõik isikud, kes Stokkeri e-poest või Stokkeri keskusest ostu sooritavad.
StokkerPRO boonuse konto on personaalne. Kui teed oste erinevate ettevõtete alt ning lisaks ka eraisikuna siis boonus koguneb ühele kontole, kust seda on võimalik kasutada kõigi endaga seotud klientide ostude eest tasumiseks.

Kuidas liituda StokkerPRO boonusprogrammiga?​

Boonusprogrammiga liitumine on personaalne ning lihtne. Selleks pead avaldama vaid vastavat soovi ning tegema end tuvastatavaks isikukoodi ja e-posti aadressi järgi. Seda saad teha kahel moel:

a) Stokkeri e-poest ostu sooritades klikka ikoonil „liitun boonusprogrammiga“
b) Stokkeri keskuses ostu sooritades avaldades soovi boonusprogrammiga liitumiseks ning registreerides oma ostud ID-kaardiga.

Mis on mutrid?​

Mutrid on StokkerPRO boonusprogrammi tinglikud maksevahendid, mida saad koguda Stokkeri e-poes või Stokkeri keskuses ostu sooritades. Iga Stokkeri keskuses ID-kaardiga registreeritud või e-poest tehtud ostu 30 eurolt saad oma kontole ühe mutri. Kogutud mutritega saad tasuda Stokkeris oma ostude eest kuni poole oma ostu summast.

Mis on ühe mutri väärtus?​

1 mutter = 1€ soodustust mida saad kasutada enda valitud ostult kuni poole arve ulatuses. Mutrite arvelt antav allahindlus arvestatkse ostu lõppsummast, peale kõigi kliendi kohaste soodustuste ja allahindluste maha arvestamist.

Kuidas saan mutreid koguda?​

Kui oled StokkerPRO boonusprogrammiga liitunud, siis pead mutrite kogumiseks registreerima ostu tegemisel end Stokkeri keskuses ID-kaardiga või e-poest tellides tegema seda sisselogitult. Iga selliselt tehtud ostu 30 eurolt (käibemaksuga summalt) saad oma kontole ühe mutri (näiteks ostes Stokkeri poest 100 euro eest (koos km) saad oma kontole 3 mutrit)
Mutreid saab koguda kõigi endaga seotud klientide nimel sularahas, kaardiga, arvega kui ka saatelehega ostes. Mutrid kantakse virtuaalsele kontole koheselt peale arve väljastamist. Mutreid ei saa koguda Stokkeri edasimüüjate ostudelt ning nende klientide ostudelt, mille omanik on selle keelanud.

Kuidas teenitud boonusmutreid kasutada?​

Boonusmutrite arvelt on võimalik saada Stokkeris kaupade ja teenuste ostult allahindlust maksimaalselt poole arve summa ulatuses. Allahindlust on võimalik kasutada kõigi endaga seotud kliendikontode ostudele.

Kuidas saan teada, palju mutreid olen teeninud?​

Infot boonusmutrite konto saldo kohta saad igal hetkel logides sisse Stokkeri iseteenindusse. Oma mutrite saldo kohta saad infot küsida ka klienditeenindajalt Stokkeri keskuses.

Kui kaua boonusmutrid kehtivad?​

Aasta jooksul kontole kogutud mutrid „lähevad rooste“ ehk kaotavad kehtivuse järgneva aasta lõpul. See tähendab, et 2021. aastal kogutud mutrid tuleb ära kasutada hiljemalt 2022. aasta lõpuks.

Kas teenitud boonusmutreid on võimalik kellelegi edasi anda või rahaks vahetada?​

Ei ole.

Kas juba sooritatud ostult on tagantjärele võimalik mutreid koguda?​

Kui tegite ostu e-keskkonnas enne boonussüsteemiga liitumist või ei registreerinud oma ostu Stokkeri keskuses ID-kaardiga, siis mutreid tagantjärele sellelt ostult koguda pole võimalik.

Milleks pean andma boonusprogrammiga liitumiseks Stokkerile isikukoodi ja e-posti aadressi?

Stokker kasutab ostude personaliseerimiseks isikukoodi, kuna saranse nimega inimesi on Eestis palju. Ilma isikukoodi teadma pole meil ka võimalik oste ID-kaardiga poes isikukontoga siduda. E-posti aadressi kasutame iseteeninduses kliendikontole sisselogimiseks. Lisaks kasutame e-posti aadressi mutrite konto seisust ülevaate andmiseks ning Stokkerit puudutava info edastamiseks.

Miks pean Stokkeris ostu sooritades esitama ID kaardi või veebis ostlema sisselogitult?​

Selleks, et teeniksid oma ostude pealt boonusmutreid. Kui ostud on sooritatud isikustamata ei ole võimalik teenitud boonusmutreid kellelegi kanda.

Если у Вас возникнут вопросы, обязательно свяжитесь с нами! Звоните (+372) 620 1111 или пишите klient@stokker.com
 
 
Stokker - ведущая дистрибьюторская и сервисная компания профессиональных инструментов и машин в странах Балтии
 
  • Служба поддержки Пн.-Пт. 08:00-20:00 | Сб. 09.00-13.00
 
 
 
 
 
 
Ära vajuta
Логин
E-почта
Mobiil-ID
ID-картa
SmartID
Facebook/Google
Не знаете свой пароль?
ID-картa

Если вы уже являетесь клиентом, мы войдем в систему. Если нет, мы зарегистрируем для вас аккаунт. Легко!

Вход с Mobile-ID

Войти с Smart-ID
  • Интернет-магазином Stokker могут пользоваться все клиенты магазина инструментов Stokker.
  • Если вы используете его впервые, закажите пароль по электронной почте или войдите с ID.


Еще не клиент? Cтать клиентом .