Open MenuBcе kатегорииOpen SearchOpen CartOpen Account
X
Войти [Регистрация]
searchПоиск

Stokkeri e-poe müügitingimused

31.05 2017 12:47

Stokkeri e-poe müügitingimused

 

1. ÜLDSÄTTED

1.1.  Tingimused kehtivad kõigi isikute ja ostukeskkonna Stokker.ee (edaspidi Stokker e-pood) omanik AS Mecro vahel Stokkeri e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2.  Stokkeril on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil www.stokker.ee. Kui klient esitas tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse kliendi ja Stokkeri õigussuhtele tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.

1.3.  Kliendil on võimalik enne ostu sooritamist tingimused salvestada, printida ja vajaduse korral taasesitada ning klient nõustub e-poest ostu sooritamisel tingimustes sätestatuga.

1.4.  Tingimustele lisaks kohaldatakse e-poest ostu sooritamisele Eesti Vabariigis kehtivaid õigusakte.

 
2. TELLIMUSE ESITAMINE

2.1.  Klient valib e-poest välja soovitud kaubad ja lisab ostukorvi. 

2.2.  Klient valib tellimuse üleandmise viisi ja koha.

2.3.  Klient kinnitab ostukorvi ja tasub kauba eest Stokkeri poolt pakutud maksekeskkondades. Klient kontrollib enne arve tasumist, et arves toodud andmed vastavad kliendi tegelikule soovile.

2.4.  Pärast kauba eest tasumist, tuleb kliendil vajutada lingile „Tagasi kaupmehe juurde“.

2.5.  Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab Stokker kliendile e-kirjaga kinnituse. Kui kinnitus e-kirja ei laeku, palume võtta ühendust klienditoega klient@stokker.com või helistada numbril 730 8285 E-R 8:30 – 17:00.

2.6. Arve saadetakse koos kaubaga.

2.7.  Toodete müügileping loetakse sõlmituks (Lepingu jõustumine) arvates tellimuskinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest AS Mecro arvelduskontole.

 

 3. KAUBA HIND, MAKSEVÕIMALUSED, STOKKERI EELISED

3.1.  Kõik e-poes müüdavate kaupade hinnad on eurodes ja sisaldavad 20%-list käibemaksu.

3.2.  Stokkeri püsikliendina sisse loginud klientidele kehtivad e-poes Stokkeri püsikliendi soodustused. Stokkeri püsikliendi üldtingimustega saab tutvuda www.stokker.ee kodulehel.

3.3.  Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna kauba müügihinna ning kohaletoimetamise tasu täies ulatuses. Tasumine toimub väljaspool e-poodi vastavas maksekeskkonnas. Stokkeril puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

3.4.  Juhul, kui Klient ei vali tellitud kaubale Stokkerisse ise järele tulemist, lisandub müügihinnale kauba kohaletoimetamise tasu vastavalt tarnetingimustele.

3.5. Makse sooritamiseks tuleb kliendil tellimuse vormistamise leheküljel endale valida  meelepärane makseviis:

3.5.1. internetipanga kaudu. (Swedbank, AS SEB Pank ja Danske Bank A/S Eesti filiaali pangalinkide kaudu)

3.5.2. on võimalik taotleda Stokkeri järelmaksu tehes selleks linnuke: maksan järelmaksuga lahtris makseviisi valimise lehel.

3.5.3. krediitkaardiga (Visa või MasterCard)

3.5.4. Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt kliendi ja panga- või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule.

 

4. KAUBA KÄTTESAAMINE

4.1    Kaupa saab tellida  Stokkerisse tööriistakeskusesse, Omniva pakiautomaati, Omniva postkontorisse või kliendi poolt näidatud aadressile kullerteenust kasutades.

4.2. E-poe tellimusi käsitletakse tööpäeviti kell 8.30 kuni 17.00. Laupäeval ja pühapäeval ning riigipühadel tehtud tellimused võetakse töösse järgneval tööpäeval. Kehtib ka "Tulen ise tööriistakeskusesse järele" tarneviisi puhul.

4.3 Kauba kättesaamine Stokkerist.

4.3.1. Kauba väljastamine toimub Stokkeri tööriistakeskuste lahtioleku aegadel.

4.3.2. Kliendile väljastatakse kaup isikut tõendava dokumendi (ID kaart, pass, juhiluba) ja tellimuse numbri esitamisel. Isikut tõendava dokumendi puudumisel võib Stokker jätta kauba väljastamata.

4.3.3. Stokker ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui Stokkerst mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse koopia arvest või unikaalse tellimuse numbri ja selle alusel on kaup kätte saadud.

4.3.4. Tellimisel kauba kättesaamiseks Stokkeri tööriistakeskussesse ei lisandu summale tarne tasu.

4.3.5. Juhul, kui klient ei tule kaubale järele 14 kalendripäeva jooksul, loeb Stokker, et klient on tellimusest loobunud ning Stokker tagastab kliendile ostusumma viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

4.4.  Kauba kättesaamine pakiautomaadist

4.4.1. Kauba kohaletoimetamisel kliendi poolt valitud pakiautomaati lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu. Juhul kui tellimuse maksumus ületab 59 eurot, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.

4.4.2. Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-teatega numbrile, mille klient sisestas ostusooritamise hetkel. SMS sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi.

4.4.3. Stokker ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui Stokkerist mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse pakiautomaadi unikaalse koodi ning selle alusel on kaup kätte saadud.

4.4.4. Juhul, kui klient ei ole hoiutähtaja möödudes pakiautomaadist kaupa vastu võtnud, loeb Stokker, et klient on tellimusest loobunud ning Stokker tagastab kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti. 

4.5.  Kauba kättesaamine kulleriga

4.5.1. Valides kauba kohaletoimetamiseks kulleri, lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu. Juhul kui tellimuse maksumus ületab 59 eurot, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.

4.5.2. Esmaspäevast neljapäevani ostetud kulleri poolt kohaletoimetatav kaup tarnitakse kulleriga kliendi poolt märgitud aadressile ostu sooritamisele ülejärgneval päeval ajavahemikus kell 10.00 – 21.00. Reedest pühapäevani ostetud kaup tarnitakse kulleriga kliendi poolt märgitud aadressile hiljemalt ülejärgneval tööpäeval ajavahemikus kell 10.00 – 21.00. Kauba üleandmise täpse aja lepib kuller kliendiga eelnevalt telefoni teel kokku.

4.5.3. Klient peab tagama kokkulepitud ajal ja aadressil kauba vastuvõtmise. Juhul, kui kauba kättetoimetamine ebaõnnestub kullerist sõltumatutel põhjustel kahel järjestikusel korral, tuuakse kaup tagasi kullerfirma terminali. Sellisel juhul on ostjal võimalik võtta ühendust kulleriga 14 päeva jooksul ja paluda saata kaup uuesti kullerteenuse vahendusel ostja poolt märgitud kättesaamisaadressile. Kui eeltoodud katsed kaupa kliendile üle anda ebaõnnestuvad, loeb Stokker, et klient on tellimusest loobunud, kohaldub käesolevas lepingus kauba Stokkerist kättesaamisele sätestatu ning tagastab kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul kauba  laekumisest samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

4.5.4  Kauba kontroll

4.5.5. Kauba kättesaamisel kohustub klient avama tootepakendi ettevaatlikult, pakendit ja tooteid kahjustamata. Juhul kui klient on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk tootepakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on Stokkeril õigus kaupade tagastamisel nõuda tekitatud kahju hüvitamist. Juhul, kui tootepakendit ei saa rikkumata/lõhkumata avada, ei vastuta klient rikutud pakendi eest.

4.5.6. Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, tuleb sellest koheselt teavitada Stokker klienditeenindust +372 730 8285 või klient@stokker.com.

4.5.7. Stokker vastutab kliendi poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle kliendile.

 

5. KLIENDI ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

5.1.  Stokker kasutab kliendi poolt esitatud isikuandmeid ja andmeid sooritatud ostude kohta kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega, mis on vajalik kliendi poolt e-poes esitatud tellimuse täitmiseks. Stokker ei edasta kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, v.a posti- või kullerteenust pakkuvale ettevõtjale ulatuses, mis on vajalik kauba kliendile kättetoimetamiseks.

5.2.  Stokkeril puudub internetipanga vahendusel kauba eest tasumisel juurdepääs kliendi pangaandmetele.

5.3.  Stokker jätab endale õiguse saata kliendi e-maili aadressile ning mobiilinumbrile infot enda ja koostöö partnerite toodete ja pakkumiste kohta. Kliendil on õigus nõuda enda andmete kustutamist Stokkeri andmebaasist.

 

 

6. KAUBA TAGASTAMINE, LEPINGUST TAGANEMINE JA TAGASIMAKSED

6.1.  Kliendil on õigus põhjust esitamata lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest (kauba pakiautomaati saabumise teate kättesaamisest, v.a toote puuduste ilmnemisel, vt punkti 7).

6.2.  Kauba tagastamiseks peab klient täitma toodete tagastusavalduse ning edastama selle koos kaubaga Stokkeri tööriistakeskusesse või kauba tagastamisel pakiautomaadi kaudu kasutama unikaalset TAGASTUSkoodi või kullerteenuse puhul võta ühendust klienditoega tel +372 730 8285 või klient@stokker.com.

Tagastusavalduse vormi leiab siit: tagastusavaldus

6.3.  Klient on kohustatud taganemisõiguse kasutamisel tagastama kauba Stokkerile hiljemalt 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse esitamisest.

6.4.  Kui ostetud toode mistahes põhjusel ei sobi, on õigus toode tagastada Stokker tööriistakeskusesse, Omniva pakiautomaati või kulleriga 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Soovitame kliendil kõik kaubad, mida ta soovitab tagastada, saata tagasi või kohale toimetada ühe korraga. Tagastamisega seotud otsesed kulud kannab klient. Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaal-pakendis.

6.5.  Juhul, kui klient on tehingust taganenud, tagastab Stokker kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse jõudmisest Stokkerile. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

6.6.  Juhul, kui klient on tagastatavat kaupa rikkunud või kahjustanud tahtlikult või hooletuse tõttu, on Stokkeril õigus keelduda kauba tagasi võtmisest või nõuda tekitatud kahju hüvitamist.

 

 

7. PRETENSIOONIDE ESITAMINE JA VASTUTUS

7.1.  AS Mecro vastutab toodete nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest vastavalt võlaõigusseadusele, pretensioonide esitamise aeg on eraisikul 2 aastat ja juriidilistel isikutel 6 kuud arvates toodete üleandmise hetkest.

7.2.  Kliendil tuleb esitada pretensioon e-posti teel aadressile kleint@stokker.com või Stokkeri tegevuskohta klienditeeninduse letis. Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, kaubal ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.

7.3.  AS Mecro ei vastuta kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida AS Mecro ei saanud mõjutada ning mille saabumist AS Mecro ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

7.4.  Stokker ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest sh kui viivitus tuleneb kiendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest.

7.5.  Stokker ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on pooltel õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse või Harju maakohtusse. Kohtualluvuse kokkulepe on sõlmitud mh juhuks, kui ostja asub pärast kokkuleppe sõlmimist elama välisriiki või kui viib sinna üle oma tegevuskoha või asukoha või kui tema tegevus-, elu- või asukoht ei ole hagi esitamise ajal teada.

 

 

8 STOKKERI POOLT TEOSTATAV HOOLDUS JA REMONT

8.1 Stokker parandab remondi käigus Kliendi asjal esinevad ning Kliendi poolt osundatud vead ja puudused. Vead ja puudused fikseeritakse kirjalikul hooldustellimuse kinnitusega.

8.2 Hoolduse all mõistetakse regulaarseid ennetavaid töid, mida tehakse seadme pikaajalise kasutamise tagamiseks vastavalt tootjatehase poolt antud kasutusjuhendile või hooldusraamatule.

8.3 Hooldamiseks ei loeta seadmete ümberehitamist ja seadmete ümbervahetamist.

8.4 Stokker võib nõuda tasu remondieelarve koostamise eest. Remondieelarve ei ole Stokkerile siduv, kuid ta ei tohi sellest siiski oluliselt kõrvale kalduda.

8.5 Kui asja remonti või hooldusesse andmisel ei ole võimalik määrata töö lõplikku üleandmistähtaega, siis määratakse kindlaks asjal esineva vea või puuduse kindlaksmääramise tähtaeg. Töö üleandmistähtaeg teatatakse Kliendile vea või puuduse kindlaksmääramise tähtajal.

8.6 Hoolduse või remondi objektiks oleva töö tegemisel kasutab Stokker oma materjale.

8.7 Stokkeri poolt teostatava hoolduse või remondi käigus avastatud muude vigade ja puuduste kõrvaldamine toimub pärast Kliendiga vastavasisulise kokkuleppe saavutamist.

8.8 Stokker kohustub hoolduse käigus teostatud tööde kohta tegema sissekande hooldusraamatusse, kui Klient on hooldusraamatu Stokkerile esitanud.

 

9. MÜÜGIGARANTII

9.1. Müügigarantii andja annab kaubale müügigarantii vastavalt käesolevatele tingimustele. Tarbijaks käesolevate tingimuste tähenduses on füüsiline isik juhul, kui kauba ost ei seondu tema iseseisva majandusvõi kutsetegevuse läbiviimisega.

9.3. Kui müügigarantii tähtaja jooksul ilmneb kaubal materjali, konstruktsiooni või koostamisviga, korraldab müügigarantii andja kauba tasuta parandamise.

9.4. Kui kauba parandamine ei õnnestu või ei ole müügigarantii andja arvates majanduslikult otstarbekas, siis müügigarantii andja asendab kauba tasuta.

9.5. Kui Kauba parandamine ei õnnestu või ei ole müügigarantii andja arvates majanduslikult otstarbekas, kuid kauba asendamine on võimatu (eelkõige juhul, kui sama kaupa enam ei toodeta), siis tagastab müügigarantii andja Kauba eest makstud raha.

 

10. Müügigarantii ei kehti, kui:

10.1. Kauba seerianumber ei ole tuvastatav;

10.2. Kauba viga on tingitud väärkasutusest;

10.3. Kauba viga on tingitud loomulikust kulumisest;

10.4. Kauba viga on tingitud ebaharilikust väliskeskkonna mõjust (ülemäärane niiskus, kuumus vms mõju);

10.5. Kauba viga on tingitud õnnetusjuhtumist (nt kukkumine);

10.6. Kauba viga on tingitud kauba kasutujuhendis vm kaubaga kaasas olevas dokumendis toodud juhiste järgimata jätmisest;

10.7. Kauba hooldusraamatus, kasutujuhendis vm kaubaga kaasas olevas dokumendis on ette nähtud kauba perioodiline hooldus ja

Klient ei ole pöördunud tähtaegselt selle teostamiseks müügigarantii andja esindusse.

 

11. Müügigarantii lõpeb:

11.1. Müügigarantii tähtaja möödumisel;

11.2. Kauba seerianumbri eemaldamisel või rikkumisel;

11.3. Kauba parandamisel või parandamise üritamisel muu isiku poolt kui müügigarantii andja.

11.4. Kui müügigarantii tähtaja jooksul ilmneb kaubal materjali,

Konstruktsiooni või koostamisviga, on Kliendil õigus müügigarantii tähtaja jooksul omal valikul pöörduda ühte järgmistest müügigarantii andja esindustest www.stokker.ee.

11.5. Müügigarantii andja esindusse pöördumisel peab Klient üle andma parandamiseks kauba ja kirjeldama ilmnenud viga. Müügigarantii andja esinduse nõudel peab Klient esitama kauba ostmise aega tõendava dokumendi (nt arve või käesoleva tingimused).

11.6 Müügigarantii andja parandab kauba tasuta mõistliku tähtaja jooksul, mis ei ole pikem kui 30 päeva. Müügigarantii andja informeerib Klient sellest, et kaup on parandatud, telefoni või eposti teel. Peale parandamist saab Klient kauba kätte samast esindusest, kuhu ta selle parandamiseks üle andis.

11.7 Kui Kauba parandamine ei õnnestu või ei ole müügigarantii andja arvates majanduslikult otstarbekas, siis informeerib müügigarantii andja sellest Klienti telefoni või eposti teel, teatades ka päeva, millal on varasemalt võimalik Kliendil kätte saada

asendatud kaup. Klient saab asendatud kauba kätte samast esindusest, kuhu ta algse kauba parandamiseks üle andis.

11.8. Kui kauba parandamine ei õnnestu või ei ole müügigarantii andja arvates majanduslikult otstarbekas, kuid kauba asendamine

on võimatu ja müügigarantii andja on otsustanud tagastada kauba eest makstud raha, siis informeerib müügigarantii andja sellest Klient telefoni või e-posti teel. Klient on sellisel juhul kohustatud teatama oma arvelduskonto numbri, kuhu müügigarantii andja saaks tagastada kauba eest makstud raha. Müügigarantii andja tagastab raha 14 päeva jooksul arvates Kliendilt arvelduskontonumbri saamisest. Raha tagastamine kolmanda isiku arvelduskontole on võimalik üksnes Kliendi kirjaliku avalduse alusel.

11.9. Müügigarantii andja ei hüvita Kliendile kauba transpordikulusid ega kahju, mis tekib Kliendil seoses kauba kasutamise võimatusega selle rikkisoleku ja parandamise aja jooksul. Mitte ühelgi juhul ei hüvita müügigarantii andja Kliendile saamata jäänud tulu.

11.10. Müügigarantii tähtaeg pikeneb ajavahemiku võrra, millal kaup oli paranduses. Nimetatud ajavahemik algab Klient poolt kauba parandamiseks üleandmise päevast ja lõpeb päeval, millal müügigarantii andja informeerib Klient sellest, et kaup on parandatud.

11.11 Kui müügigarantii andja asendab tasuta kauba, siis ei alga asendatud kauba suhtes müügigarantii tähtaja kulgemine uuesti. Algne müügigarantii pikeneb sellisel juhul ajavahemiku võrra, millal algne kaup oli paranduses. Nimetatud ajavahemik algab Kliendi

poolt algse kauba parandamiseks üleandmise päevast ja lõpeb päeval, mil müügigarantii andja informeerib Klienti sellest, et asendatud kaup on võimalik kätte saada.

11.12 Lisaks müügigarantiist tulenevatele õigustele on tarbijast Kliendil ka muud seadusest tulenevad õigused.

 

Присоединиться к 25 000 профессионалов

Получайте еженедельные обновления новостей, подсказок и предложений в свой почтовый ящик.
Благодарим Вас за согласие на получение информационных бюллетеней
 
Stokker - ведущая дистрибьюторская и сервисная компания профессиональных инструментов и машин в странах Балтии
 
 
 
 
 
Вход с именем пользователя
Забыл пароль


Еще не зарегистрированы? Регистрация нового клиента

Kui oled juba Stokkeri klient ning oled andnud meile oma isikukoodi, saad e-poodi sisse logida ID-kaardiga. Вход с ID-картой >

Войти с FacebookВойти с Google